top of page
Search

איך מעצבים אירועים קטנים ומושקעים?

אירוע גדול.. כזה של 200, 350, 600 איש ואפילו יותר.. זוכרים שהיו כאלה פעם? וגם לא ממש מזמן… זה כבר תקופה ארוכה ששגרת האירועים שלנו הפכה להיות אירועים בקפסולות של 20, אירועים אינטימיים, קטנים: אם זה בגינה של הבית, בבית הכנסת בעיר שלכם, על חוף הים או בכל מקום שאפשר להתחתן בו כיום. עיצוב אירוע קטן יכול להיות יפה ומושקע לא פחות מאירוע גדול! ואפילו יותר מזה, אם באירוע שמקיימים באולם או בגן אירועים בדרך כלל מעצבים רק את החופה והשולחנות הרי שבעיצוב אירוע קטן ניתן דגש על יצירת אווירה באמצעות העיצוב.






למשל, אם מדובר באירוע שמתקיים בגינה של הבית, נקשט את העצים בשרשראות של נורות ונתלה על הענפים כדורי זכוכית עם נרות בתוכם, לחימום האווירה. במקרה שיש לגינה גדר נוכל לשדרג אותה עם פרחים ואם יש גם פרגולה נתלה עליה גרילנדות שיוסיפו אור וחמימות.






אם נעצב אירוע קטן בבית כנסת, נמלא אותו בפרחים בכל מיני וריאציות, קשת של פרחים בכניסה, ראנרים של פרחים על הבמה וסידורי פרחים לצד מקומות הישיבה של האורחים.







איזה עוד שדרוגים אפשר לעשות בעיצוב אירוע קטן?

למקם שלט בכניסה לאירוע, שפרחים שזורים עליו, להניח עלי כותרת בשביל המוביל לחופה ואפשר גם לבנות לחופה במה מוגבהת (כן כן, למרות שהאירוע קטן החופה עדיין מושקעת ויפה!). מעבר לזה, יש לי עוד לא מעט רעיונות לעיצוב אירוע קטן, קסום וחלומי! מוזמנים ליצור איתי קשר ואשתף אתכם בהם:)





70 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page