top of page
Search

חתונה קסומה בצבעי תכלת וסגול

Updated: Nov 11, 2020

יש אירועים שאני מעצבת, שאני פשוט מתאהבת בהם..

יש אירועים שהם פחות טריוויאליים: בחירת הפרחים, הצבעים, השילובים והקונספט הם שונים ומיוחדים וזה מה שהיה לי בעיצוב החתונה של בר ואיריס, פשוט התאהבתי:)


נתחיל מבחירת הצבעים: תכלת וסגול- שילוב פחות שכיח של צבעים. הרעיון היה שהפרחים יהיו תכולים וסגולים, בכל מיני טקסטורות וסוגים ובנוסף, המוטיב של התכלת בא לידי ביטוי בעוד כל מיני אלמנטים בעיצוב עצמו.

הפרחים עצמם שבחרנו היו שילוב של ורדים, טווידה (בגוון תכלת), ליזיאנטוסים, אקליפטוס אפרפר, ציפורן שתמיד מוסיפה טקסטורה מעניינת וורוניקה סגולה שמוסיפה אלגנטיות לכל זר.


החופה- סידורי הפרחים ששזרנו היו עשירים, מלאים בירק בגוון אפרפר ופרחים בצבעי סגול ולבן עם נגיעות תכולות. פה הגיע הטוויסט- במקום להשתמש בבד לבן/שמנת לחופה- השתמשנו בבד תכלת. כן כן תכלת!



על הכיסאות שבחופה תלינו זרי פרחים וקשרנו אותם עם סרט בצבע תכלת. בכניסה לאולם הצבנו שלט מעץ קסום עם כיתוב "ברוכים הבאים" גם הוא מקושט בפרחים בצבעי האירוע.


את השולחנות עיצבנו עם 2 סוגים שונים של מרכזי שולחן, אחד מהם היה סידור פרחים גבוה ועשיר, שזור על כלי גיאומטרי כסוף והשני היה מרכז שולחן נמוך המשלב פרחים ונרות (שמוסיפים חמימות ואלגנטיות). כמובן שהמפות שנבחרו היו בצבע כסף והמפיות בגוון תכלת בהיר. ככה כל הפרטים התכתבו זה עם זה באופן מושלם!



וכמובן, זר הכלה שהיה שזור מורוניקה, טווידה, ורדים, ליזיאנטוסים. זר אצילי, עגול (אבל לא מידי) ואיך לא? חיברנו אליו סרט תכלת שתואם את הבד של החופה ומשלים את פלטת הצבעים.




59 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page