top of page
Search

פרחים כאקססוריז לכלה ולמלוות

כולם יודעים שפרחים, בכל מקום שיהיו- תמיד ישדרגו, יוסיפו צבע, טקסטורה, גוון ויופי. ואין כמו אירוע שמעוצב בפרחים עשירים ושופעים. אני פה לחדש לכם את הדבר הבא- פרחים משדרגים לא רק את החופה והשולחנות אלא גם את התמונות של החתונה. ולמה אני מתכוונת? הנה הסבר..


פרחים כאקססוריז לכלה

תדמיינו תמונה של כלה יפיפיה, עם זר עשיר, בגווני פסטל עם נגיעות של פמפסים למראה בוהמייני, היא מחזיקה את הזר ומביטה בו ומחייכת חיוך ענק. על השיער שלה שזורים נגיעות של פרחים כחלק מתסרוקת מופלאה שנעשתה בקפידה אבל יצרה מראה מרושל קצת (שיא הטרנד היום).. עכשיו תדמיינו את אותה הכלה בלי הזר ובלי הפרחים בשיער. ללא ספק, מראה הרבה יותר ריק, הכלה לא יודעת מה לעשות עם עצמה (לאיפה להסתכל, אין לה מה להחזיק...) התסרוקת חביבה אבל קצת פשוטה.. בקיצור- פרחים, אתם חסרים!




ולא נקפח את המלוות...

שידרוג נוסף שהוא פשוט מושלם- הוא לקשט את המלוות בזרים או בצמידים שזורים בפרחים. באמת שאין תוספת יותר מקסימה מזה. כמובן- שהזר של הכלה הוא הגדול והמרשים ביותר, והזרים של המלוות קטנים יותר אך עדיין עם נוכחות. המלצה שלי לכלות העתידיות, תבחרו צבעוניות לשמלות של המלוות (זה יכול להיות גם פלטת צבעים מסוימת, לא חייב צבע אחיד) ובהתאם לכן נבחר את הצבעים של הפרחים- ואז הכל יתכתב באופן מושלם וקסום.








18 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page